I've been watching you..

Har suttit i ett par timmar nu och färdigställt tre stycken olika headers åt min kära vän. Blev riktigt nöjd med resultaten faktiskt! Nästan så jag blev nöjdare med dom än med min egen jag har nu.. jag som redan byter så ofta, velpanna som jag är! Tror iallafall att jag slänger upp exempel på dom här senare.

Ska alldeles strax göra mig något lätt att äta och sen ska jag försöka komma i säng. Har dock sovmorgon imorn då jag inte ska ner till stan förrän vid 13.30, känns enormt skönt! Då är det tandläkaren som först väntar (vore skönt att få bli av med skroten snart) sen en mattelektion och efter det DLG Open mellan 16.00-20.00. Låter sååå bra i mina öron så det är knappt sant!

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

alla blev verkligen skit snygga! :D

2011-01-19 @ 12:42:24
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0