Mina syskon

Jag har två systrar som heter Ellen och Evelina. Ellen är blond och född i december 1994 vilket betyder att hon är 16 år medans Evelina är född i Februari 1998 så hon fyller snart 13 år och har färgat sitt hår mörkt.

Jag kan inte påstå att jag står mina syskon jättenära, inte så att vi umgås och hittar på grejer tillsammans. Kan hända att jag gör det med Ellen isåfall någon gång, som att dra en runda på stan t.ex. men ålderskillnaden mellan mig och Evelina är nog lite för stor för det (5 år). Ellen går första året på gymnasiet, även hon linjen media och Evelina går i sexan på Stenhammar men ska snart söka till musikklass på Dalängen.

Båda två går i innebandy och har gjort det i ett par år var. Ellen är utespelare och Evelina är målvakt, de är båda riktigt bra på sin position. Detta är en grej som jag faktiskt "hittar på" tillsammans med dom, med andra ord, jag brukar kolla på deras matcher. Om det är hemmamatcher som inte ligger allt för tidigt på dagen vill säga, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0