All I could taste was the moment

Kom precis in efter att ha varit ute i ca en timme med pappa och övningskört. Första gången i den nya bilen och det gick riktigt bra, speciellt med tanke på att jag har haft drygt en månads uppehåll. Har ju alltid haft lite svårt med starten men idag satte jag den, äntligen! Får väl bara hoppas på att den sitter i fortsättningen också. Men det absolut roligaste var ändå att jag mötte Amanda och hennes mamma köra omkring på samma område. Där ser man, bästa vänner kanske tänker mer lika än vad man ibland tror. Bra tajmat är ju det minsta man kan säga iallafall, trodde ju ungen var i Göteborg, haha!

Nu ska jag bränna ut en skiva full av mixad musik tills imorn och sedan väntar ett samtal från Amanda. Ska också boka förköp till Liseberg åt mig och Johan, billigare och smidigare nämligen. Även grillat väntas, mums! Ha en grym söndagskväll!

R.I.P † alla offer i Norge. Känner att jag vill skänka lite kärlek till alla er som förlorat någon i detta hemska och ofattbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah ja! hur stört va inte dee? xD :D

2011-07-24 @ 19:59:31
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0