Another state of mind

Amanda Sörensen ♥ Lina Persson ♥ Samra Redzovic ♥ Mathilda Brandin ♥ Rosina Zalbo ♥ Evelina Svensson
Ellen Svensson Rebecca Berg ♥ Hanna Janzon ♥ Veronica Eriksson ♥ Vicktoria Lydia Josefine ♥ Isabelle Strömberg
Josefin Bongcam ♥ Meniver Ida Westerlind ♥ Marina Theresé Fransson ♥ Angelina Belle Bergenwall

Självklart är det vissa jag kollar in på oftare än andra. Som t.e.x. Amanda, Lina, Ellen och Veronica, deras bloggar besöks flitigt dagligen. De övriga kollar jag in på i snitt en gång per dag. Josefin Bongcam's blogg är faktiskt den jag har följt längst av alla, i över två år för att vara exakt. Vicktorias blogg är en klar favorit om man vill bli inspirerad!

Jag blir alltid lika småsur när jag kollar in och det inte kommit upp något nytt inlägg. Så blogga på tjejer! Det uppskattas verkligen. Vissa av er är riktigt flitiga bloggare, tummen upp till er!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Vilken fin blogg du har!

Kram.

2011-07-10 @ 14:41:28
URL: http://taanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0