Heartache became my friend

Det vita som man kan ana i mitt ansikte är zinkpasta som jag använder mot finnar. Ett jätte bra tips förövrigt om ni vill bli av med dem snabbt. Den både torkar ut och återfuktar. Finns på apoteket.

Daniel följde med mig hem från Vara igår och han spenderade natten på min soffa. Amanda var även här under kvällen igår då vi lagade mat och kladdkaka. Senare tog vi en roadtrip i den nya bilen, känns faktiskt lite "wierd" att Daniel har kört den innan mig, haha. Iallafall, vaknade nyss och ska alldeles strax göra mig en smörgås. Daniel drog redan vid halv åtta för att hinna med en buss. Så nu har jag lagt mig tillrätta i soffan istället och MTV är på - standard. Ska sedan äta min frukost framför GG - även den är standard. Men sen ska jag köra en storstädning i huset och även bädda i ordning ett par madrasser. Ska också försöka få ner förstärkaren och högtalarna från vinden. Då skulle jag verkligen behöva ett lycka till!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hur gör man så mAn får kommentarerna och tiden man skrivet inläggen och så högst upp på inlägget , tacksam för svar, skulle betyda allt. Lixom du borde ju hjälpa dina bloggläsare , kram

2011-07-06 @ 22:55:00
Postat av: elvira igen

2011-07-07 @ 14:55:42
Postat av: ellvira igen

Hejsan. jag ångrade mig djupt. Jag vill veta hur man ändrar färg på där det står kommentarer också . please help meee.

2011-07-07 @ 14:56:25
Postat av: =)

Jättefin blogg, verkligen!

Vilket apotek köpte du zinkpasta? var det i Lidköping, isåfall på de apoteket i centrum eller det vid framnäs? :)

2011-07-12 @ 18:23:48
Postat av: jasmine

fin blogg! hur är allt med dig då? :D

2011-07-12 @ 20:18:10
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0