I'll try to shine like the sun

Tillbringade några dagar ute på Läckö/Spiken tidigare idag med familjen innan jag åkte och jobbade. Vi åt i en av fiskevbodarna och hade det bara mysigt. Sen så börjar ha riktigt kul på jobbet nu, det får mig på andra tankar och jag kan skratta och ha kul utan bekymmer. Känns befriande att vara där faktiskt. Så fort jag kommer hem så poppar alla tankar upp igen, orkar inte med det. Mamma hade gjort våfflor åt mig när jag kom hem, inte riktigt sånna här på bilderna utan de hederliga med hallonsylt och grädde - MUMS!

Imorn skulle jag jobbat 9.00-14.00 egentligen men Ellen kom in i mitt rum för ca 30 minuter sen och undrade om jag hade lust att dra med familjen till Göteborg imorn för lite spontan shopping och självklart vill jag det. Ska försöka hitta något fint. Är förövrigt jättebesviken på mina slingor jag gjorde igår. Har fortfarande utväxt på flera ställen och den syns väldigt väl. Det ser allt annat än nyslingat ut! Blir så trött på sånt här!

Just nu vill jag bara bort här ifrån, komma på andra tankar, ha kul med vänner och njuta av sommaren. Hoppas jag uppfyller alla mina önskningar de kommande dagarna. Vågar inte ha en enda förväntning nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0