Left with used-to-be's

Såhär såg jag ut igår när jag var iväg till Grästorp med Amanda. Ser trött och en bitchig ut på den högra bilden, ignorera det.

Kvällen började bra men slutade mindre bra. Det hände en del grejer osv. och som jag nämnde igår så ville jag komma bort från saker och ting men istället bröts de ut ännu mer. Stannade hemma från jobbet idag pga. att jag har ont i magen och huvudet. Hade ingen lust att traska iväg till jobbet imorses och sedan stanna där i ca åtta timmar. Får stärka mig tills imorgon istället. Idag ska jag bara ta det lugnt och spendera en massa dötid åt mig själv och mina tankar. Ska även ut på en promenad senare ikväll med Amanda för att snacka av mig lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0