Where the top begins

Hej på er mina läsare, nu är jag hemma igen efter en jätteskön vecka i Turkiet. Åkte iväg med min familj, mormor & morfar och mina kusiner för att fira mormor som fyllde 70 i början av Juli. Vi bodde på ett jättefint all inclusive hotell i Kestel, Alanya. Runt 40° varje dag och nästan molnfritt på himlen, underbart sommarväder! Så nu är man lite brunare än innan. Får hoppas att det fina vädret snart når Sverige också så man kan hålla kvar färgen och kanske t.o.m. bättra på den ytterligare. Jag hoppas ni har haft en bra vecka iallafall även om inte vädret har hållit måtten. Men ser att solen skiner lite idag så vi får väl ta vara på den.  Tänkte lägga upp ett par bilder här nedan nu, resten hittar ni på facebook ikväll och senare idag kommer alla mina inköp upp och även svaren till frågestunden! Puss




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0