Blowing the whistle

Bild sen thaimaten i torsdags, älskar den nya appen "Instagram".

Kom hem från jobbet för ca en timme sen och har nu hunnit varva ner ute i solen. Var kaos och massor av göra idag så jag körde verkligen slut på mig själv. Jag är ju inte helt frisk heller vilket gjorde allt ännu jobbigare. Sov knappt något inatt pga. att jag inte kunde hitta nässprayet. För övrigt så ändrades mina planer igår hastigt och lustigt en gång till! Fick ett samtal av Daniel och vips satt jag i bilen tillsammans med honom, Elin, Natalie och Daniels kompis Johan. Det blev ett besök på donken m.m.

Ikväll får jag se vad som händer, vi snackade om att dra på cruisingen ikväll i Elins saab. Något vill man iallafall hitta på i detta fina väder! Men vi får se, kanske blir det en innekväll framför Gossip Girl? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0