I catch a glimpse of heaven

Kom hem från ett 7 timmars pass för ungefär 40 minuter sedan nu. Har hunnit sätta mig tillrätta ute på altanen i en av våra nya solstolar, i skuggan då jag har sällskap av min mac och skön sommarmusik. Rätt go inledning på mina tre veckors ledighet - sommarlov!! Var massor att göra idag och kön var säkert 10 meter lång, säkert 35° i köket och med mensvärk samt huvudvärk på det gör att man är halvt död vid passets slut. Men nu ska jag verkligen vila upp mig och njuta av sommaren! Troligtvis startar jag med en promenad ikväll tillsammans med Amanda. Eller iallafall förhoppningsvis, får väl se vad jag får för svar på min förfrågan.
När pengarna börjar rulla in växer shoppingsuget till det dubbla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0