I'll make you bloom like a flower

Hoppar alldeles strax på cykeln och trampar mig in mot stan där jag ska träffa upp Lina. Det blir thaimat i det fina vädret, om restaurangen är öppen vill säga, annars blir det troligtvis donken istället. Annars är jag typ sjuk idag kan jag ju passa på att meddela. Har nysit säkert 30 ggr sammanlagt, då jag alltid nyser minst 3 ggr på raken. Har även fruktansvärt ont i min hals och även i huvudet. Har tagit flera powernaps och alvedon men inget hjälper. Snyft. Därför ska jag trösta mig själv med en vän och god mat! Ha en bra kväll allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: madelenelisella.

sv; takk det samme! Elsket designet ditt.



Pen du er :)

2011-06-02 @ 22:05:22
URL: http://lisella.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0