Shine like the stars in heaven

Mums säger jag, vispad grädde blandad med frysta mosade bär (hallon & björnbär) en finnemang kombo såhär på en solig fredag. Satt ute i ca 30 min innan det blev alldeles för varmt. Har även hunnit dra de två första avsnitten på Gossip Girl nyvaken i sängen. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och småfixa lite innan det blir grillning med familjen. Därefter tar jag bussen in till stan för att fixa ansiktsfärg till karnevalen som äger rum på tisdag klockan 18.00 inne i stan. Ska även fixa något att ge till ett par gamla klasskompisar som fyller 18 idag, tänkte dra förbi och säga grattis till dom med Lina och kanske även Daniel och hans kompis. Men det återstår att se. Dagen är iallafall lagom planerad än så länge! Kanske slänger upp en outfit bild senare, annars hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0