The king of excuses



Tidigaste morgonen på länge, alarmet stod på strax efter sex då en lång dusch väntade. Första lektionen var sista Grafiska lektionen någonsin. Vi redovisade våra tryck som vi hållit på med under ett par veckor nu. Jag tryckte mitt på både ett linne och en påse, tänker lägga upp bild på det imorn tror jag. Sedan höll hela media programmet till nere i Röda kvarn för att se på varandras foton/filmer. Då min och Amandas överskottsenergi användes slutade det med två frusna tjejer som led av huvudvärk och hunger!

Eftermiddagen har jag spenderat hemma med Gossip Girl men har även varit ute en sväng och fotat. Vill lära mig det här med panorama. Tycker det är sjukt snyggt och jag fick MVG på min panorama-uppgift i höstas vilket gör mig motiverad. Tänkte slänga upp ett senare, dock blev det inte tillräckligt stor vinkel så det är inte ett så tydligt panorama. Men övning ger färdighet.. Nu ska jag dra ett till Gossip Girl avsnitt och sen kryper jag ner i sängen. Känns oerhört skönt att veta att mitt sommarlov börjat redan nu i stort sett. Ledig resten av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0