Turn it inside out

Drog till skolan i morses i hellregn och åska, fotosafarit på Kinnekulle blev inställt så det var bara att dra hem igen. Dock svängde jag och Amanda in på hemköp innan och köpte oss varsin sallad som jag nu ska mumsa i mig. Har även städat rummet och bäddat rent i sängen. Outfit för imorgon är också helt klart nu vilket känns jätteskönt. Det blir en svart klänning, blå jeansjacka, mina nya skor och sen en massa smycken och ett lockigt svall på det. Ska försöka hinna slänga upp en outfit bild imorn innan jag drar mig. Jag, Amanda och Lina ska nämligen på Johans utspring och middag, student med andra ord. Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag ta mig an Gossip Girl säsong 2 och njuta av min lediga dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0