Stars shine so bright

Amanda sov här i natt så jag slapp sova alldeles ensam då resten av min familj sov i Göteborg för att vara med på Ellens läger. Det blev tacos till kvällsmat och sen lite planering inför helgen då vi våldgästar smögen. Vi kollade sedan på filmen Easy A, helt okej och Penn Badgely är helt okej snygg alltså! Somnade runt halv tre för att sen gå upp vid halv åtta igen - jobb. Den här veckan har varit en av de stressigaste i mitt liv, utan tvekan. Har hållt igång från åtta till tolv varje dag och jag har knappt varit hemma något under denna tiden. Har bara tillbringat tid i min säng här hemma den här veckan kan man säga. Detta har verkligen satt sina spår, är helt slut i hela kroppen, min hals har börjat värka och jag har magont i mellanåt. Slutade därför två timmar tidigare idag.

Men nu stickar jag alldeles strax in till stan i hopp om att hitta något att ha på mig imorn på midsommar. Har inte så stora krav så vad som helst i stort sett, som är i en bra prisklass och som är somrigt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0