And I wanna leave but I'm lost

Eftersom jag inte somnade förrän vid halv fyra igår vaknade jag alldeles för sent, halv ett. Det positiva är ju att jag är utvilad nu men där försvann ju ett antal timmar i ett svep. Funderar på att ta vara på de kommande lite bättre, vädret är ju strålande idag också så en promenad kanske vore något? Har även lite skolarbeten att fixa. Pappa bad mig röja upp i kattgården och släppa ut kissemissarna senare, då slår jag ju två flugor i en smäll. Kan njuta av vädret samtidigt som jag gör något vettigt!

Sitter för tillfället och njuter av en keso/kräft-smörgås, mammas nybakta bröd. Mums!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

Grym blogg :)

Kika in hos mig ;)

2011-03-20 @ 13:00:26
URL: http://angelicakarlberg.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Blev slapp för min del med, försöka bli helt frisk :) min låtsas fru är så jäkla bra :P Haft en bra helg hittils? =)

2011-03-20 @ 14:34:25
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0