I know your kingdom awaits

Har inte haft så mycket tid över till bloggen idag, långt uppehåll sen senaste inlägget därav. Har inte hänt så mycket intressant idag förutom att jag verkligen tappat respekt för stor del av mina klasskompisar nu. Förstår mig verkligen inte på den här stora "gruppen" och hur de kan med att behandla folk som de gör och lärarna verkar inte inse hur mycket detta påverkar mig och ett par andra utan de enda de gör är att förvärra det när de tror att de löser det? Ibland är det verkligen inte lätt att sätta ord på hur man känner innerst inne och uppenbarligen är det inte lätt att inte sätta ord på vad man känner för vissa...

Tänkte iallafall göra mig en shake snart och tvätta bort sminket. Har en liten sovmorgon imorn vilket känns rätt skönt även om den inte är jättelång. Ska ändå försöka somna innan tolv slaget då det inte hänt på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0