I will hang my head low

Har nu vaknat upp efter att ha sovit i dryga timman, eftersom att internet la av och fortfarande ligger nere. Tror det gör det i hela stan, lät så iallafall när mamma ringde och kollade läget. Använder mig nu av internet via min iphone som är otroligt segt så vi får väl se hur lång tid det tar att ladda upp själva inlägget. Sitter nu med teoriboken, vilken jag lovade att ta tag i. Hade även tänkt att börja skissa på nästa uppgift i grafiska men tror inte jag orkar det, kanske kör lite matte senare istället. Förövrigt känns det superskönt att vara ledig imorn, att kunna få sova ut vilket är absolut det bästa!

Har även bestämt mig för att pengarna denna månaden ska läggas på kläder och lunch/fika med vänner. Insåg detta efter att ha kollat vidare i eftermiddags på olika hemsidor och verkligen blivit inspirerad. Nu vill jag inte se skymten av en enda snöflinga till, sol, sol, SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0