It's dancing on my soul

Dagens låt: I want your sex (Remastered version part 1 & 2) - George Michael

Dagens frisyr: Flätor i början av dagen, sedan utsläppt och nu uppsatt.
Dagens smink: Founddation, rouge & mascara.
Dagens klädsel: Ljusa jeans och adidas tjock tröja.
Dagens planer: Har inte så mycket mer planerat än att se på film idag.
Dagens saknad: Cola zero och ferrari bilar med cola smak!
Dagens drog: Mat i olika former! hahaha
Dagens tråkigaste: Väntan på bussen typ.
Dagens kram: Har inte kramat någon idag.
Dagens mående: Nästan på topp bortsett från förkylningen.
Dagens borde: Locka håret (bättre lockar imorgon då de är utdragna)

Dagens bästa: Mina slutbetyg i Rörlig och Fotografisk bild!
Dagens längtan: Tandställning: OFF.

Dagens fundering: Hur ska jag klara matte B om jag inte får förlängd kurs?
Dagens önskan: Att min förkylning ska gå över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0