I've been crushed, beaten down

Har inte nämnt det här på bloggen än men i fredags när vi var ute och partajjade så blev det nog lite väl hårt där ett tag. Min klocka, ja min favorit klocka som jag använder dagligen fick en stor spricka i glaset och även min hand har fått en liten spricka i sig. Jag råkade slå i mig på dansgolvet och det gjorde så otroligt ont, smärtan typ ilade upp i hela armen.. tänkte inte så mycket mer på det mer än att den svullnade upp rätt snabbt där efter. Dagen efter, alltså i lördags kunde jag knappt använda den. Känns ju mindre bra att det är min höger hand också. Men idag är den lite bättre som tur är, funderar på att kolla med skolsyster imorn vad hon tycker om den, det kan ju bara vara ett rejält blåmärke eller något annat...

Nu sitter jag och filar naglarna och lyssnar på lite skön musik. Ska strax dra på baslacket och därefter ett nougat färgat lack över. Imorn har jag 4 timmars håltimme som jag ska spendera med min farmor, blir lunch på thairestaurangen först och sen hem till henne och kolla igenom gamla fotoalbum. Sedan väntar två arbeten att ta tag i efter skolan som ska vara klara redan på tisdag. That's the price to pay, när man skjuter upp allt till sista sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0