Like I never been hurt before

Har nu degat i sängen hos Lina i ett antal timmar med musik, hallonsoda och chips. Vi tänkte nu förflytta oss till köket för att göra lite chokladmousse och sedan inta soffan framför filmen Charlie st. Cloud. Har haft filmen på datorn i ett par veckor och sagt till mig själv att jag ska se på den men det har aldrig blivit att jag gjort det, även om det är Zac Efron som spelar huvudperson så har det av någon konstig anledning inte lockat mig mer. Den verkar i alla fall sjukt bra.

Kan även glädja er med en nyhet som gjorde min dag hur mycket bättre som helst, fick VG i slutbetyg i Rörlig bild och MVG i Fotografisk bild. Känns sjukt bra nu, skulle bara försöka fokusera lite mindre på facebook och snacket runt om mig. Får jobba på detta i B kurserna nu till våren då.

Vi hörs i morgon, önska mig gärna lycka till då jag ska sova en natt utan näspray, yay.


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra! Sådär med mig, är sjuk tyvärr:/ vad ska du göra idag då? :) Ha en dunder lördag!



btw den filmen är så bra!

2011-03-12 @ 11:36:28
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0