People got me all tied up

Snörar alldeles strax på mig skorna och hoppar in i bilen. Pappa var så snäll som kunde ställa upp och köra mig och Ellen till skolan. Gick upp sisådär 20 minuter för tidigt idag, fattar inte hur jag kan variera så i min "snabbhet" på morgonen. Anyway. Direkt efter skolan drar jag och Amanda till badhuset och kompleterar de badlektioner vi missat genom att simma 1000m. Sägs att det inte alls ska vara något ansträngande men jag har då ingen verklighetsuppfattning och då menar jag om det är långt eller ej. Det märker vi senare idag och vi hörs även senare idag! So long!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Laurén

Tack så mycket. Det har du också! Måste även påpeka att du har väldigt fint hår. Är det ditt riktiga? Kram :)

2011-03-31 @ 14:43:37
URL: http://bynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0