Put your lights up in the air

Hade som deadline att byta/ändra designen lite den 1:a april, men råkade börja pilla på detta idag och glömde helt av det. Så nu är den redan uppdaterad! Dock är mitt typsnitt i rubriken nedladdat från dafont.com och därav kommer ni som inte har laddat ner det inte kunna se det. Ni kommer istället se mitt andravaltypsnitt.. eller kanske t.o.m. mitt tredjeval.
Om ni vill se min design så som den ska vara, bör ni ladda ner typsnittet  HÄR
(Det tar bara några sekunder & är helt riskfritt)

Kommentarer
Postat av: erzaShporta

sv: tack detsamma snälla du! ((:

2011-03-23 @ 20:24:58
URL: http://eshporta.devote.se
Postat av: Simon

Shit, nice download-länk :)

2011-03-23 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0