The voice of reason I forgot

Vaknade upp med värre halsont än på länge, frågan är när detta ska gå över alltså. Äter halstabletter som godis just nu och nässprayet är min bästa vän. Hade i alla fall trevligt igår, bion var sjukt rolig/bra så den rekommenderar jag verkligen. Efter detta drog vi hem till mig där det blev ett par timmars Wii, Mario Kart spelande.

Idag har jag ingenting planerat så jag får se vad jag sysselsätter mig med. Att kolla över matten skulle kunna vara ett alternativ då jag ska försöka göra ett nytt kapitelprov på onsdag. Om jag väljer bort detta förslaget så blir det antagligen att jag agerar soffpotatis dagen ut.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, fin blogg gillar den starkt! :)

2011-03-13 @ 14:36:50
URL: http://emmakarlegrunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0