Can feel the lightness inside of me

Efter en rätt kort skoldag bestående av multimedia och starten av ett studiepass drog jag mig mot tandregleringen där jag fick veta att i mitten av april kommer jag få ta ur skroten ur munnen. Känns skönt att det bara är drygt en månad kvar även om datumet har flyttats fram ännu några veckor. Men har man stått ut i 2 år så kan man stå ut i någon vecka extra också! Den ska iallafall vara borta innan den 20 april, min 18års dag, det är en sak som är säker!

Eftermiddagen har jag spenderat i soffan samt sängen med glee och en bok. Har börjat få koll på mina skolarbeten nu, äntligen! Bara matten kvar som ska lösas och sen ligger jag i någolunda fas. Rundar nu av kvällen med ännu ett avsnitt eller två av glee!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0