Gonna let the light shine on me

Efter att ha fått ett litet raseri utbrott på lärarna på media drog jag och Amanda till Läckögrillen och unnade oss en hamburgetallrik var. Anledningen till att vi blev förbannade var för att vi fick vänta i 40 minuter på våran lärare som inte kom till lektionen. Vi var de enda som satt i klassrummet och sen visar det sig att läraren sitter och fikar i cafét.. där var liksom botten nådd. Åh blir så irriterad på att sånt här alltid ska inträffa! Så ja min replik till läraren när hon kommer upp och möter oss i ytterkläder och väskan på axeln blev "That's the price to pay!" kände mig inte dugg för kaxig, mitt humör var verkligen på botten som sagt och min mage skrek efter mat!

Fick även en anhållan om förlängd kurs i matte B så detta kanske löser sig tillslut trots allt. Skulle vara otroligt skönt isåfall. Nu ska jag ta tag i en bloggdesign och efter det lite plugg.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Simon

Och jag som precis sa att jag var hungrig.. Tack! :)

2011-03-04 @ 01:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0