You touch me and it's breaking me down

Dålig uppdatering idag, men var verkligen haft fullt upp. Drog och simmade efter skolan med amanda, 1000 meter tog ca 30 minuter och visst det kändes men vi klarade det utan gnäll iallafall. Vi får se om vi ska göra detta till en vana. Det kändes rätt gött efteråt även om det ledde till att man blev rätt seg. Kvällen spenderade vi tillsammans med Johan och Daniel. Det blev som sagt muffinsbakning och film! Tog mig ca 30 min att diska upp och göra det snyggt i köket efter oss men det uppskattades av min pappa. Nu ska jag kila in på toan och göra mig redo för natten. Har en mycket skön sovmorgon imorn då jag inte börjar förrän 11.20. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0