You've gotta a lotta nerve

Känner att jag har tappat gnistan i mina inlägg den sista tiden och det är förmodligen för att jag hinner inte med. Har så mycket runt om mig just nu så jag har inte samma tid som förut. Jag ska verkligen försöka att bättra mig och komma in på samma bana igen men det kanske tar ett litet tag innan jag är helt på spåret igen. Tillsvidare får ni nöja er med halvdana inlägg osv.

Tog en bullfika i solen efter skolan tillsammans med Lina efter att vi hade kikat istan en snabbis. Robin och David gjorde oss sällskap en liten stund också. Så fort man kom hem innanför dörren så sprang kvällstimmarna iväg och vips, här sitter jag nu och klockan närmar sig tio. Har iallafall hunnit färdigställa min grafiska uppgift som blev så himla misslyckad så det är inte sant. Mycket som går emot mig för tillfället och jag är en aning kluven/förvirrad dessutom över vissa saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0