And suddenly you’re all I need

Dålig uppdatering idag pga. att jag inte haft någon lust helt enkelt. Plus att jag har pluggat matte i hela 3 timmar nu i eftermiddag.. gjorde hela kapitlet från början och fick rätt på allt jag gjorde så jag hoppas verkligen inte jag får blackout imorn på provet! Har även ändrat designen som ni ser, och ser ni inte så tryck F5 eller på uppdatera i verktygsfältet. Nu ska jag gå ut i köket och kolla om det finns något att mätta magen med. Har inte fått i mig en smula sen jag och Amanda drog till Läckögrillen vid ett idag, en megastor hamburgare med ett berg av strips gjorde oss fullproppade och det höll tydligen i sig längre än väntat. Imorn har jag som sagt matteprov, men har även en inlämning av min hemsida i multimedian och jag hoppas verkligen på ett betyg som gör mig nöjd! Kursens betyg hänger på hemsidan kan man säga.. nog babbel, godnatt i förtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0