Hear my heart

Slutade ca 3 timmar tidigare än vanligt idag, vilket jag verkligen behövde. Har varit jättetrött hela dagen och som grädde på moset ska jag ju jobba hela kvällen. Får se hur jag fixar detta, men med ett leende på läpparna kan man utåt sett ta sig igenom nästan allt. Har hela veckan planerad och den ser fullpackad ut, med andra ord måste jag le hela veckan för att stå ut..? Nä men jag ska allt se till att komma i säng så fort jag kommit hem ikväll så jag kan sova ikapp några timmar och orka allt jag bokat in. Frågan är bara när jag ska boka in och prioritera plugget, för det gör jag verkligen inte nu på min fritid...

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Haha nej jag måste typ ha ute tungan lite för att kunne le sådär, och det blir fult hehe :)

Får väll kanske prova på mittenbena, fast jag är inte så van i det.

Sötchey på bilden, puss!

2011-05-10 @ 17:53:23
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0