Hit the highway

Jag och Amanda gjorde klart presentationen på ett swish efter att vi hade haft vårt catch-up talk. Pappa hämtade sen upp mig runt tolv tiden då vi åkte ut för att köra. Körde totalt 2 timmar och det gick riktigt bra. Har kört nästan överallt i Lidköping. Tog mig även ut mot kållandsö och körde runt ett bra tag. Härligt soligt väder och det flöt på bra. Det som känns skönt är att jag känner mig ganska säker samtidigt som allt inte riktigt sitter än. Glömde dock att sätta på mig solglasögonen så nu har jag världens huvudvärk efter att ha fått anstränga ögonen mer än vanligt. Men nu känns det skönt, då har jag avklarat det! Nu har jag matte att se fram emot resten av dagen.. matte & samhäll!

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Nu har jag dragit två vinnare av brilliant smiles tandkräm, gå in på min blogg och kolla om de blev du :)

2011-05-23 @ 16:41:06
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0