It's taking me higher of the ground

Stor fet tumme ner på att jag måste till skolan och göra matte nationella redan nu kl 8, vilket lär gå jättefort då jag inte ens är klar med matte B. Jag menar, jag kommer ju få IG oavsett.. Sen att både Lina och Amanda har världens längsta sovmorgon hjälper inte. Lina är helt ledig t.o.m. Jag börjar 14.40 igen med grafisk så det är väl bara att hoppa på cykeln när jag är klar med matten och trampa hemmåt. Nackdelen då är att jag inte lär kunna somna om.. åh denna dagen suger redan. Vi hörs när och om jag är på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Maddiz - ett liv i flera delar ♥

sv: jodå det är nog bara bra med mig! förutom att jag är sjukt trött & har ont överallt. :p

2011-05-17 @ 07:36:06
URL: http://flickansomkallasmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0