Living inside a past that's dead

Gick upp strax innan åtta idag då det var att vakna upp rätt kvickt för att sedan cykla till jobbet. Började vid nio och jobbade intensivt till kl två. Det var med andra ord en hel med kunder. Beror antagligen på det superfina vädret idag, så varmt och soligt så man blir glad helt enkelt. Eftermiddagen har jag spenderat ganska intensivt också faktiskt. Har nämligen städat mitt rum och bytt lakan i sängen så ser fram emot att krypa ner under täcket senare ikväll. Men innan det ska jag ha fördrivit ett par timmar hemma hos Lina i Jung! Åker om nån dryga timme kanske och är väl hemma runt ett skulle jag tro. Vi kanske hörs senare med nåt enkelt inlägg annars önskar jag er en fortsatt trevlig och solig lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0