The nights you've been crying


Idag släptes bomben.. ni vet den som alltid brukar komma i sista minuten! När jag var på min extra mattelektion så frågade min lärare hur jag låg till i matten och jag förklarade hur jag hade lagt upp min planering. Vilket var att försöka hinna klart ett till prov innan lovet och sen göra resten i trean (visste inte hur många jag hade kvar till det) Hon svarar då att jag bara har två kvar och då missar jag kursen med ett prov för man kan tydligen inte skjuta upp det man inte hunnit med till trean. Jag blev jättechockad! Jag menar, jag har verkligen trott att det gick att göra så, läsa upp i trean. Men då har fel budskap nått fram till mig.. kul. Så har nu hela eftermiddagen suttit och pluggat matte, har nog aldrig gjort det så intensivt tidigare!? SKA klara det ena provet på fredag och sen lägga de resterande veckorna på det där sista. Jag ska klara den här kursen.. trodde bara inte att jag skulle få eld i baken i sista minuten såhär. Åh är ledsen nu... därav de ledsna collaget som verkligen inte är redigerat. Buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0