There's a love for everyone

Efter att ha tillbringat största delen av dagen i soffan lyckades jag åstadkomma en illustration. En illustration som från början bara var ren underhållning visade sig bli en del av mitt tryck vi ska göra nästa vecka i Grafisk Illustrations kursen. Trycket ska göras på en tröja eller en påse och jag hade tänkt att trycka mitt på ett vitt linne. Kanske slänger upp illustrationen senare eller imorn. Trycket får ni inte se förrän det sitter på linnet.

Direkt efter skolan åkte jag och pappa ut och övningskörde i en timme. Det går ju bara bättre och bättre det här. Känner att jag verkligen kommit in i det nu. Snackade med en arbetskompis igår som fixade körkort på bara tre månader typ. Det stärker ju en lite faktiskt! Så jag belönade mig själv med en god "Oreo Bars" när jag kom hem. Den borde ni verkligen testa, sjukt god! Finns på Skogshyddan, dyr.. men åh så god.

Nu ska jag alldeles strax städa i ordning lite i mitt rum och sen tänkte jag kika över min hemsida som vi bygger upp i multimedian nu. Har bara 2 lektioner kvar i kursen och jag har en del kvar att göra. Imorn är alltså näst sista lektionen.. om jag fattat rätt. Så dags att sätta igång! Puss

Kommentarer
Postat av: ZofieJashari - <3 16år och är tsm med en 17år äldre kille. <3<3

Jättefin blogg du har :)

2011-05-17 @ 19:14:41
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: ZofieJashari - <3 16år och är tsm med en 17år äldre kille. <3<3

Svar; Var så lite så, vad gör du ikväll då?:)

2011-05-17 @ 19:59:41
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0