To let my hands do what they want

Sticker alldeles strax iväg, först ska jag övningsköra till farmor och sen kör pappa oss till skolan. Har idrottsteori idag, skönt att slippa den fysiska iallafall.. sedan ska jag göra ett matteprov och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Efter skolan har jag jättebråttom, ska hem och duscha och fixa det sista innan jag och mamma drar in till stan och hämtar upp Amanda för att åka vidare till Lina i Jung. Blir nämligen lite fest ikväll vilket kommer bli jättekul, något både jag och dom ser fram emot. Kommer därför inte att uppdatera mer idag. Så jag önskar er en fortsatt bra fredag och ni som ska till kullen får ha det riktigt kul. So long!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh söt kisse!

Följ gärna min blogg på bloglovin :)

2011-05-28 @ 19:19:01
URL: http://patriciavonace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0