You're my golden ratio

Vaknade strax innan elva idag vilket var skönt då mitt alarm slapp väcka mig. Skulle nämligen in till stan vid tolv med familjen. Skulle övningsköra för tredje gången samt åka och kolla på en bil vi troligen ska köpa. Behövs nu när vi får vår automat-bil om några veckor.. behöver ju köra en manuell först och främst. Sen behövs även en extra bil när jag väl har körkort samt då Ellen snart börjar med övningskörandet också. Men nu är jag hemma igen och har precis fått i mig en vaniljbulle, mumsigt!

Föregående inlägg, citat, är en sammanfattning från gårkvällen. Over and out.
Nej nu ska jag ta tag i samhällen, ska nämligen försöka göra klart ännu en av uppgifterna idag och få den inskickad. Vill få så mycket som möjligt gjort när jag har tiden. Så jag kan varva ner de sista veckorna innan lovet istället. Men vi hörs troligtvis senare. Puss

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar uppe på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka in på kategorin tävlingar om det låter intressant!

http://tronnblom.blogg.se



Ha en bra dag :)<3

2011-05-15 @ 19:25:39
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0