You feel like a paradise

JAAAA, jag klarade matteprovet! Är så lättad nu, räknade även ut att jag har en del tillfällen kvar på mig att göra det sista provet så det ska gå.. det ska bli ett G i denna kursen, jag är allt värd det efter allt detta slit! Åkte iallafall hem med ett leende på läpparna och har nu fått i mig en toast och ett glas vatten. Njuter av att vara ensam hemma med musiken i bott och det som spelar flitigast är två favoriter från Lady Gagas nya album, Scheibe och Government Hooker. Ikväll drar jag med pappa hem till farmor och farfar då vi ska "visa upp" vår nya bil som äntligen kom idag. Eller vi beställde för drygt ett år sen, en vit hyundai ix35 men produktionen av den hade kört ihop sig i hela Europa tydligen så leveransen på den flyttades fram hela tiden. Vi har därför haft en lånebil tills nu. Men för nån vecka sen bestämde sig pappa och mamma för att ta en annan färg till nån brun nyans istället så det är därför dom inte är hemma just nu, de är iväg och hämtar bilen. Jag som började trivas med lånebilen, haha! Mindre kul är att den här nya är automat vilket betyder att min övningskörande kommer blekna..

Kommentarer
Postat av: Frida

jätte fin blogg! :D

2011-05-25 @ 17:37:14
URL: http://www.kanzii.devote.se
Postat av: Anna

Hej! Riktigt fin blogg du har :) Jag såg att du är intresserad av bloggdesign, jag skulle behöva en riktigt snygg header, är du intresserad av att hjälpa mig med det? :)'/Anna

2011-05-25 @ 18:14:31
URL: http://annagranath.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0