Your touch are so foreign

Har tillbringat de senaste timmarna på denna plats med denna sysselsättningen. Musik, dator, glass och språkhistorian. Har suttit med det där inlärningshäftet hela dagen och verkligen försökt att nöta in all information i mitt huvud. Jag tycker själv att jag har lyckats rätt bra då en stor andel av allt faktiskt har stannat där inne! Inte allt, men en del. Vi får hoppas att det sitter kvar även imorn. Fick brev på posten idag att min legitimation äntligen kommit till banken så imorn blir det till att hämta ut det. Ska även hoppa in på B Young och lämna tillbaka toppen som jag bestämde mig för att inte spara. Annars har jag inte mycket på schemat för morgondagen... Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner under täcker och avverka ett The Hills avsnitt eller två. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0