Right here inside us

Hej på er, jag är fortfarande vid liv. Bloggen hamnade åt sidan idag pga. att jag har tillbringat den tillsammans med min underbara pojkvän som jag älskar så mycket. Det är nämligen vår månadsdag idag och vi firade lite att vi varit tillsammans i två månader nu. Började med att jag fick en present, gissa vad?!?!?! THOMAS SABO armbandet som jag önskat mig i julklapp. (Se föregående inlägg) Åå vad glad jag blev och paff! Han är den snällaste, helt klart. ♥ Vi åkte sedan in till stan och åt väldigt mysigt och gott på Bakgår'n. Hoppas ni haft en trevlig afton, nu ska jag krypa ner i den nybäddade sängen och sedan inta skönhetssömnen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Ser hemskt gott ut!

2011-11-22 @ 12:23:13
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0