Think you had the last laugh

Hello sunshine's. Dock skiner ju inte solen idag och det kan jag verkligen garantera då jag tog mig en rask långpromenad för drygt en timme sedan. Skönt att få sig lite frisk luft samtidigt som man rensar tankarna. Har nämligen beslutat att ta tag i mina vanor fr.o.m. idag. Bättre matvanor och promenera mer regelbundet.

Kan ju även meddela att Johannes är i Göteborg och mönstrar. Det kan alltså bli så att om han kommer in att vi kommer behöva vara ifrån varandra i tre månader efter nyår. Något som verkligen kommer bli en utmaning för oss båda i såfall. Så idag går alla mina tankar till min kille som är där nere och kämpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0