And I'm scared of loosing you

Godkväll på er mina kära läsare! Nu ska jag alldeles strax sluta ögonlocken och stänga igen locket på min laptop. Imorn väntas ännu en dag på praktiken och sedan ska jag umgås med min fina vän Amanda som varit sjuk nu i ett par dagar. Media hade tydligen ordnat någon filmkväll i aulan som vi funderar på att kika in på, om inte så väntas troligen pizza. Till idag nudå, på lunchen mötte jag upp Johannes för att bli bjuden på thaimat. Så fin kille så ♥ Farmor och farfar trillade in precis efter så det blev en liten dubbeldejt, skämt å sido. Efter praktiken tog jag mig till skolan och fotade till mitt projekt lite snabbt. Känns alltid bra att vara ute i sista sekund.. Och med detta säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0