I feel your eyes on me

Hejsanhoppsan! Dålig uppdatering idag, spenderade halva dagen på praktiken. Efteråt traskade jag bort till norra med Lina och hade multimedia. Har en hemsida att bli klar med innan Fredag v. 43, om två veckor vill säga. Direkt när jag kom hem hade pappa köpt med sig mat från Läckögrillen som slank ner i magen. Efter det satte jag igång ett ordentligt röj i mitt rum. Dammade och dammsög noggrant, bytte även lakan i sängen. Så rent som det är i mitt rum nu har det inte varit på länge. Passade även på att grovstäda toaletterna och resten av huset. Nu blir mamma glad!

Senare ikväll kommer Johannes och spenderar natten här, mysigt! Saknar ju honom nu efter tre dagar. Imorgon väntas praktik igen innan jag spenderar min fredag & helg med min fina kille. Vi hörs mer imorgon eftermiddag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0