All the laughter from before

Hej mysisar, nu har jag precis fått i mig en mycket god och mättande vegetarisk pizza. Fick jobba över ca en timme idag på engelskan tillsammans med Samra eftersom vi inte hann göra klart våran radiointervju. Den är fortfarande inte klar. Måste därför offra någon dryg timme på min enormt långa sovmorgon imorgon för att göra klart den. Det suger!

Har inga planer för kvällen, mamma, pappa och Ellen ska tillbringa ca 3-4 timmar nere i idrottenshus. Innebandy, som vanligt. Så jag och min syster får väl mysa och laga mat här hemma själva antar jag. Om inte hon också är tråkig och hakar på. Ska även försöka klippa till mina toppar lite granna också. Men nu ska jag mysa vidare med mina två små söta missar, ni kan allt ana dem på bilderna. ♥

Kommentarer
Postat av: Rickard kilbro

Söt du är ! :)

2011-09-22 @ 14:08:08
URL: http://scenbloggen.com/kilbros/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0