Believe in the things unseen

MUMSIGT! Eftersom jag kände att jag hade varit så duktig idag, har färdigställt nästan tre arbeten samt fotat till det fjärde, så belönade jag mig själv med vårrullar och jordnötsås. Köpte med mig detta hem efter att varit Axvall med mamma, Ellen skulle nämligen till sin pojkvän.

Ikväll ska jag fortsätta jobba på den sista uppgiften, ägna mig åt min egen bloggdesign och sedan ta en lång varm dusch. Imorgon väntas en lång skoldag och sedan bär det av mot Mullsjö för att hämta hem vår nya lilla pojke. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Hej! Har tyvärr inga frågor till din frågestund eftersom jag inte riktigt vet vem du är. Men om du vill och har bloglovin skulle jag jättegärna göra ett blogglovin byte så att jag kan lära känna dig bättre till nästa frågestund. Kram

2011-09-28 @ 23:46:55
URL: http://linnojjas.blogg.se/
Postat av: Elin

herregud vilken fin header! har du tagit bilden själv? verkligen skitfin!!!

2011-09-29 @ 14:37:02
URL: http://elinl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0