Dirty dancing in the moonlight

Tänkte ta och sammanfatta min torsdag lite lätt då jag inte uppdaterat något under dagen. Hade matlagning i ca 3 timmar i morses. Jag och Amanda hade inte skickat in någon inköpslista så vi fick typ improvisera en maträtt som skulle innehålla köttfärs. Hm. Aja, det blev faktiskt bra tillslut iallafall. Hade efter det en håltimme på 3 timmar, spenderade den tiden hemma faktiskt för att sedan åka ner till skolan och medverka på en engelska lektion på knappt en timme. Mycket flängande och farande idag med andra ord.

Tog en tur i stan efter skolan också, hittade ett volympuder på spraytub från Björn Axén. (Har haft detta förr och det är superduperbra) Köpte mig även ett lite finare linne på Gina Tricot. Kul att ha något nytt när man ska ut etc.

Tog även en tur på vägarna idag tillsammans med mamma och Evelina i baksätet. Åkte ända ut till Örslösa och sedan tillbaka över Råda för en snabb fika hos farmor och farfar. Mysigt! Nu ska jag kila ut i köket och göra ett par amerikanska pannkakor var det tänkt. PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICKA♥

sv; så lite! :)

2011-09-15 @ 20:33:57
URL: http://jessiickas.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh va roligt att du vill det! Om du skulle tycka det va kul alltså? :) Vill ha en ganska enkel och fräsch.. Typ som din ;) Kraams

2011-09-15 @ 23:02:19
URL: http://nattliis.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

vad fin du är!

2011-09-18 @ 22:40:58
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0