In love with a strict machine

Många av er har gett mig en massa komplimanger ang. mitt hår osv. Därför tänkte jag tipsa er om de hårprodukter jag använder mig av.

1. Ett riktigt bra hårmousse som jag alltid brukar fördela längs hårrötterna.
2. Värmeskydd. Har nämnt tidigare att jag brukar slarva med detta och det händer fortfarande att jag kan glömma av det. Men det gör stor skillnad när jag väl har i det.
3. Ett saltvattenspray som gör att man får den där känslan i håret som man får efter ett dopp i havet. Lite strävt typ. Det ger även en viss volym och luktar riktigt gott.
4. Glansdroppar vilket är ett måste där hemma tycker jag! 1-2 droppar räcker gott och väl. Massera in det i hårtopparna eller varför inte först i handflatorna och sedan drar du lätt händerna över hela håret. En riktig höjdare!

Allt utom glansdropparna tar du i håret när det är blött. Sedan fönar du håret för bästa resultat. Lycka till ♥

Kommentarer
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

vad kostar det och var kan man hitta det? är sugen på saltvattensprayet och glansdropparna :)

2011-09-13 @ 16:54:28
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0