Like you own me lately

Kom nyss hem från skolan/stan. Kort lektion, endast en timme historia och sedan traksade jag och Amanda iväg mot min blivande praktikplats. Äntligen har jag hittat ett ställe, Arkitektkopia! Vi köpte sedan varsin sallad på Hemköp innan vi tog bussen hem.

Funderar på att åka ut en sväng med mamma eller pappa senare. Har verkligen kommit in i körandet nu och varför stanna upp då? Kul har det blivit också. Yay!

Kom på att jag har glömt berätta att vår ena kissemiss, Bianca, är iväg på dejt. Så förhoppningsvis kommer vi ha små kattungar om ca 9 veckor. Vi pratar även om att skaffa en till katt, en hane. Han är nu 14 veckor och bor i Ulricehamn. Egentligen brukar de vara 12 veckor när de ska levereras alltså är han vår så fort vi får tummen ur. Typ. Så kul!! Inget är helt klart än, men det låter lovande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0