You rose to claim it

Hej sötisar! Jag har nu kommit hem, fått lite mat i magen, tagit av mig alla smycken samt lagt mig till rätta i sängen. Min halsont har fortfarande inte gått över men jag känner mig ändå inte sjuk/hängig bortsett från att jag fryser. Vi får väl se vad som händer, kanske är det en förkylning som spökar lite?

Idag har jag iallafall fotat Amanda till hennes design som sagt. Blev många fina bilder enligt mig men inte enligt henne själv dock. Ska bara finjustera lite granna och sedan ska jag dela med mig av den till er hade jag tänkt. Jag är jättenöjd. Stor skillnad från hennes tidigare design.

Om någon dryg timme så sticker jag förhoppningsvis ut med antingen mamma eller pappa och kör en runda. Har börjat komma in i det här regelbundet nu och jag har även greppat teoriboken. Duktig tjej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0