Lördag

Min lördag än så länge har bestått av att koka ägg som jag nu sitter och smaskar i mig. Om någon timma eller två tänkte jag ta och sätta mig bakom ratten med mamma. Dags för lite körande. Har suttit och antecknat och pluggat teori men har mycket kvar att lära. På tal om plugg, jag och Amanda hade myskväll här igårkväll vilket bestod av tacos, film och historiaplugg. Kan ni tänka er? Vi plugga på en fredagkväll, i drygt två timmar.. det är sällsynt ska jag säga! Förövrogt sitter jag och väntar på att Johannes ska komma hem från Karlsborg. Men det blir väl antagligen inte förrän någon gång ikväll, tråkigt nog. Nu - dags för Pretty Little Liars!

Kommentarer
Postat av: Mr J

Vrf är de en blyertspenna när de är skrivet med bläck på papperet???????

2012-01-22 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0